Jag älskar godis

Det borde finnas en godis gud som man kunde be till varje kväll, "Snälla godis Gud, gör så att Netto säljer billigt lösgodis denna veckan så att mamma kan köpa hem ett kilo eller tre!"

Min mamma brukar gömma godiset på något diskret ställe som i en oboy burk eller dylikt. Det hindrar dock inte mitt sinne för lösgodis att hitta det!

Jag älskar saltlakrits och choklad och gott & blandat och ... chips mmh med sourcream and onion

För min egen skull, ska jag försöka från och med idag (ye right) att inte äta godis och annat skit. Biologilektionerna  och boken har skrämt mig rejält. Good job good job :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

birdcage.blogg.se

Hellu! ... :D

RSS 2.0